VOEDING: voor de recreatieve sporter

Sport jij regelmatig en wil je ook graag een beetje afvallen. Of wil je liever wat meer spierkracht en spieropbouw. Heb je er wel eens aan gedacht om ook eens naar je voeding te kijken? Voeding speelt namelijk een hele grote rol bij aankomen, afvallen maar ook bij spieropbouw. Sterker nog voeding speelt voor 80% een rol in dit proces en sport voor de overige 20%. Toch zijn ze onlosmakend met elkaar verbonden.Don't WEIGHT sport en voeding

En.. heb je al interesse?
Misschien is deze introductie workshop dan iets voor jou. In deze workshop besteden we vooral aandacht aan WAT je kan eten en drinken als je wilt afvallen/aankomen of juist als je spieren op wilt bouwen. Maar niet alleen WAT maar ook vooral WANNEER. B.v. wat eet en drink je voor de training en wat erna. Wat eet je als je rond etenstijd traint. Kortom hoe verdeel je je dagmenu het beste over de dag zodat je genoeg energie hebt om te sporten, maar ook voldoende eet en drinkt zodat je na het sporten niet ineens gaat snaaien of dorst krijgt. Verder bespreken we b.v. ook wat je het beste kan eten om spierpijn te verminderen.

Met andere woorden:
Je voedingspatroon hangt af van je trainingsduur, tijdstip, soort training en jouw doel.
Wat eet je , wat drink je en wanneer als je een recreatieve sporter bent.

Hoe, wat, waar:
Datum: Dinsdag 8 maart 2016
Locatie: Breda
Tijd: 20.00-21.30 uur
Kosten: €20,- p.p.

De kosten kunnen eventueel worden vergoed door je zorgverzekeraar. Informeer naar de mogelijkheden via info@dontweight.nl